Sunday, October 26, 2014

Grey shirt. Make it stylish.

koszula (klik)

Heej kochani!
Dzisiaj bedzie troche inny post. Ostatnio w mojej szafie pojawila sie szara koszula od Break Ice Trends. Jeden z najmodniejszych kolorow tej jesieni. Ale, no wlasnie. Z czym taka koszula wyglada najlepiej? Jak polaczyc ja z innymi ubraniami zeby nie bylo nudno a jednoczesnie elegancko i z klasa?

Na dworze chlapa i boje sie wystawic chocby koniec nosa... wiec bedzie internetowo-inspiracyjnie.

Oto moje propozycje:



Szary komponuje sie wysmienicie z bialym.
to pomysl zdecydowanie na cieplejsze dni, ale kto powiedzial ze nie wybierzemy sie gdzies w cieple kraje, i propozycja jak znalazl!
spodenki(klik) spodnie(klik) buty(klik)




Drugi pomysl, to jeansowe spodnie typu boyfriend jeans, ale latem takze szorty! Szary i jeans wyglada genialnie! <3
 spodnie(klik) spodenki(klik) szare buty(klik)





Szara koszula wyglada klasycznie i elegancko w polaczeniu z czarnym. I tutaj moga byc czarne spodnie, czarne jeansy, tak modne ostatnio skorzane szorty, krotka skorzana spodniczka lub olowkowa spodnica do kolan, etc. 
spodnie(klik)   spodniczka(klik)   buty(klik)



A wy z czym nosicie szara koszule? 

Podobaja Wam sie takie propozycje? 
Milej niedzieli kochani, do zobaczenia w nastepnym poscie, juz we wtorek! :)


Znajdziecie mnie tez na facebooku:












29 comments:

  1. Czarny i szary wyglądają razem całkiem fajnie. ;)

    Pozdrawiam!
    http://lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wszystko świetnie wygląda :)
    Pozdrawiam!
    qualcossa-di-moda.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Love the 2nd set!

    Check out my new post Here!!!

    ReplyDelete
  4. buty szare swietne ,klikniete
    moge prosic o to samo u mnie w ostatnim poscie berdzo mi pomozesz :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/cookies.html

    ReplyDelete
  5. Wszystko świetnie się prezentuje :)

    naataluunia.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. OMG , those cream heels are just amazing
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  7. Świetna koszula. Fajne połączenia. Zaobserwowałam Twój Fan Page. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Problemów z obserwacją juz nie ma, mam nadzieję że spróbujesz zaobserwować wszystko powinno działać ;)
    http://jestemfolta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Loved it!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2014/10/that-jacket_27.html

    ReplyDelete
  10. Very nice this selection, have a lovely week!!

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam szare koszule, całkiem fajne zestawienia! ;)

    ReplyDelete
  12. Cute looks... Thanks for your lovely comment sweetie!!! I follow you back!!! Have a nice Monday!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    ReplyDelete
  13. ładna koszula

    www.kataszyyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetna koszula, zdecydowanie brakuje takiej w mojej szafie. Najchętniej nosiłabym z jeansami, bo przeważnie noszę tylko takie spodnie :)
    może obs za obs? - jeśli możesz daj znać u mnie minthairr.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  15. świetne inspiracje , białe szorty są piękne , szara koszula pasuje niemalże do wszystkiego :)

    ReplyDelete
  16. wow świetnie to wszystko dobrałaś :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. obserwujemy? zaobserwuj i napisz, ze zaobserwowalaś w komentarzu u mnie na pewno sie zrewanżuję!
    http://hepimiau.blogspot.com/

    ReplyDelete